Suiton jest obok Katonu i Raitonu najczęściej spotykaną naturą Chakry, posiadaną głównie przez Shinobi Kiri i AmeGakure, jednak występującą nagminnie także i wśród Ninja innych nacji. Oprócz faktu, iż element wody jest najczęściej spotykanym żywiołem wrodzonym, jest on także najpopularniejszą naturą Chakry ćwiczoną jako żywioł drugi lub kolejny, co sprawia, iż Jutsu Suitonu są najczęściej widzianymi podczas walk technikami żywiołowymi. Powodem tak wielkiej popularności Suitonu jest wszechstronność technik tego elementu, wśród których znajdują się tak potężne Jutsu ofensywne, jak i kilka defensywnych perełek, może i nie tak efektywnych jak obronne techniki Dotonu, ale mimo wszystko skutecznych oraz, co ciekawe, mających szerokie zastosowanie także i w ofensywie. Suiton opiera się głównie na manipulacji kształtem, Jutsu tego elementu polegają więc przede wszystkim na tworzeniu z wody, a nie wody, w czym też kryje się największy mankament tego żywiołu. Większość technik tego elementu wymaga znajdowania się w pobliżu jakiegoś zbiornika wody, którego złoża mogłyby zostać użyte do wykonania poszczególnych Jutsu Suitonu. W przypadku, kiedy Shinobi używający technik tego żywiołu nie znajduje się w środowisku wodnym, jedynym wyjściem jest albo utworzenie jej samemu, przy pomocy jednej z nielicznych technik to umożliwiających, albo sprowadzenie jej w jakiś inny sposób, na przykład za pomocą odpowiedniej techniki przywołania, umożliwiającej odpieczętowanie wody ze zwoju, w którym ktoś prędzej ją umieścił. Innym wyjściem jest też noszenie ze sobą wypełnionej wodą gurdy, jednak rozwiązanie to nie jest zbyt wygodne, a więc także i niezbyt popularne. Użytkownicy Suitonu szczycą się tym, iż ich techniki są nie tylko bardzo destruktywne, ale także swoim zasięgiem mogą objąć spory obszar, dzięki czemu ilość obrażeń przez nie powodowanych jest dodatkowo potęgowana. Choć jest to zgodne z prawdą, z większością silniejszych technik elementu wody wiąże się też ponadprzeciętnie długi czas wykonania tych Jutsu, co niestety bardzo negatywnie wpływa na ogólną ich jakość i sprawia, iż chociaż Suiton jest najbardziej popularnym ze wszystkich żywiołów, trzeba go położyć na równi z czterema innymi. Techniki elementu wody są z oczywistych względów silniejsze w starciu z Jutsu Katonu, jednak przegrywają z żywiołem ziemi.
~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Nazwa : Kirigakure no Jutsu
Ranga : D
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : -
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : To jutsu spowija okolicę w gęstej mgle i ogranicza widoczność. Gęstość może być kontrolowana przez użytkownika. Chociaż technika nie może oszukać Byakugana. Sharingan jest bardziej podatny na to jutsu, ze względu na mgłę która tworzona jest poprzez używanie chakry użytkownika. Sharingan zobaczy ten sam kolor chakry jaki ma użytkownik, więc mgła może skutecznie ukryć użytkownika jutsu.
Nazwa : Teppoudama
Ranga : D
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Długi
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Jutsu bardzo proste, polegająca na wyposzczeniu z ust kuli wody.
Nazwa : Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : -
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : Jutsu nadzwyczaj proste polegające na stworzeniu wodnego klona, który po zetknięciu się z przeciwnikiem zamienia się w wodę.
Nazwa : Mizu no Muchi
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Krótki
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : Technika to nic innego jak wodny bicz !
Nazwa : Mizurappa
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Krótki i średni
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Technika polega na stworzeniu strumienia wody, wypuszczonego z ust.
Nazwa : Suikoudan no Jutsu
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Dowolny
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Dzięki jutsu powstaje smok, średnich rozmiarów, gotowy do walki.
Nazwa : Suirou no Jutsu
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Krótki
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : Jutsu to po porostu wodne więzienie z którego sami nie możemy się wydostać, a w wodzie jak to w wodzie nie ma tlenu do oddychania.
Nazwa : Baku Suishouha
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Długi
Rodzaj : Ofensywna, uzupełniająca
Chakra :
Opis : Technika polega na wypluciu wody ze swojego gardła. Użytkownik tej techniki może kontrolować całą wodę znajdującą się w zbiorniku, do którego "przelaliśmy" naszą wodę.
Nazwa : Goshokuzame
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Na całą rozbieżność wody
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Technika polega a stworzeniu wodnych rekinów o bardzo grubym pancerzu !
Nazwa : Daibakuryuu no Jutsu
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Średni i długi
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Po wykonaniu niezbędnych pieczęci wszystko na zbiorniku wodnym, na jakim się znajdujecie zostanie wciągnięte pod wodę.
Nazwa : Mizu no Tatsumaki
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Średni i długi
Rodzaj : Ofensywna, defensywna, uzupełniająca
Chakra :
Opis : Użytkownik po kilku pieczęciach tworzy wir wodny którym może sterować - jest on na tyle silny że mógłby zabić.
Nazwa : Mizu Kamikiri
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Średni i długi
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Jutsu polega na wykonaniu kilku zaawansowanych pieczęci, po których za pomocą broni może wywołać, wielkie uderzenie wodą w przeciwnika.
Nazwa : Suiryuudan no Jutsu
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Krótki i średni
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Potężny atak, za pomocą którego powstaje wielki wodny smok, od razu atakujący przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Nazwa : Mizu Kawarimi
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : -
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : Technika polegająca na zamienieniu naszego ciała w czynniki pierwsze, a dokładniej w ciecz.Utrzymanie jutsu kosztuje 90 punktów chakry.
Nazwa : Daibakufu no Jutsu
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Długi
Rodzaj : Ofensywna
Chakra :
Opis : Po wykonaniu niezbędnych pieczęci wokół przeciwnika pojawia się otoczka wody, a następnie zaczyna wciąga go na dno zbiornika na jakim się znajdujecie. Uwaga technika będzie skuteczna jeśli będziesz na wodzie !
Nazwa : Gousuiwan
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : -
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : Jutsu możemy użyć tylko raz w walce; za jego pomocą nasze ciało regeneruje się o 20Hp, lub uzdrawia jeden ze straconych członków ciała. Dzieje się tak za pomocą Natury Chakry - Suiton.
Nazwa : Hahonryuu
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Średni
Rodzaj : Uzupełniająca
Chakra :
Opis : Aby skorzystać z tej techniki, Użytkownik generuje małą kulę z wody, w swojej dłoni. Następnie w ręku powstaje kula wirującej wody, którą możemy wykonać atak (np. Rasengan).
Nazwa : Suijinheki
Ranga : S
Klasyfikacja : Ninjutsu
Zasięg : Krótki
Rodzaj : Defensywna
Chakra :
Opis : Wygląda jak tara Jutsu niby jak każde inne ale:
Jutsu niweluje wszystkie techniki katon na 3-4 rundy, gdyż strumień wody jest tak duży oraz broni nas przed wszelkimi atakami (3-4 tury).Technika polega na tarczy wodnej, która nas otacza i broni przez pare tur.
Offline